søndag den 2. september 2012

Vinderen af min allerførste give away...

Hold da op en masse skønne og positive udsagn, jeg har høstet her i forbindelse med min give away. Det kan da kun gøre en rigtig glad inden i :)

Jeg vil starte med, at sige velkommen til alle mine nye læsere. Jeg håber i vil blive ved med, at følge min blog. Der skal også lyde en stor tak til de læsere, der allerede var tilknyttet min blog inden min give away.

Jeg håber, at jeg kan være med til, at inspirere jer til kommende projekter, idéer m.m. ligesom i inspirere mig. Det er det skønne ved blogland ;)

Jeg har nu nået mit første mål herinde i blogland, nemlig det at få 20 faste læsere tilknyttet min blog.


Manden fik æren af, at trække vinderen..

Det er med stor glæde, at jeg nu kan offentligegøre vinderen af min allerførste GIVE AWAY, som er: Mie, med bloggen: http://fri-rummet.blogspot.dk/ og http://diysamling.blogspot.dk/

 
Jeg håber, at din datter bliver glad for pakken.

3 kommentarer:

  1. Jubii:-) Det er jo mig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehehe.. Ja det er dig ;) kan du ikke sende mig din adresse til min mail: gulstorff1983@gmail.com

      Slet
  2. Sikke nogle fine ting Mie har vundet, synes hæklet mad er super fint (og det synes mine to drenge også...), men jeg kan ikke hækle :( Glæder mig til at følge dig..

    Du kan se min blog her: www.kreativepips.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...