søndag den 30. september 2012

Weekendens udbytte eller mangel på samme ;)

Jeg synes dagene bare flyver afsted, og jeg får ikke rigtig gået i gang med nogle nye hækle projekter. Jeg synes ellers jeg har nok af ting jeg gerne vil lave. Men jeg får bare ikke rigtig gjort noget ved det? Lidt mærkeligt....
 
Jeg har dog alligevel næsten fået færdiggjort en kommende fødselsdagsgave, men det forbliver en hemmelighed et par uger endnu.
 
Dagen idag er gået med, at hækle et par lapper til mit tæppe. Men der er stadig rigtig lang vej, før det er færdigt. Og nu sidder jeg lidt tilbage med en smule dårlig samvittighed over, at jeg ikke liiiige brugte dagen på, at få ordnet haven og alle de mange krukker med visne blomster. Så der udenfor ville være gjort klart til efteråret/vinteren. Det har jo været det perfekte vejr til det.... Men jeg må håbe, at det bliver godt vejr igen i næste weekend ;) 
 

Jeg håber I har haft en god weekend og fået lavet lidt mere end mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...