mandag den 9. juli 2012

Jubiiii

Så blev den første rigtige feriedag lige lidt bedre... posten har lige været her med en dejlig garnpakke fra Yarnfreak.

Jeg kan næsten ikke vente med, at komme igang med alle mine hækle projekter.

Et lille glimt af, hvad jeg har i tankerne for mit næste tæppeprojekt. Jeg er blevet inspireret af farvesammensætningen på nogle servietter. Min tanke er, at det skal blive et tæppe i ens farvede firkanter, hvor lapperne bliver hæklet sammen med den sorte. Det eneste jeg endnu er i tvivl om er, om den ene af de grønne nuancer skal skiftes ud med en hvid, men det må jeg overveje når jeg kommer lidt tættere på dette projekt. Nu ligger garnet i hvertfald og venter på mig, så er det bare at fatte hæklenålen og blive færdig med nogle af alle de andre projekter jeg har liggende.
Godt man har ferie og det regner uden for ;)




En løsning kunne også være, at bruge begge grønne nuancer og så tilføje nogle hvide lapper udover, der er så mange muligheder.....

Garnet du ser er kauni i farverne:

Khaki (KA-UU)
Støvet grøn (KA-RR7)
Petrol (KA-ZZ)
Okker (KA-NN4)
Sort (KA-CC)
Råhvid (KA-AA)
Sart rosa (KA-JJ3)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...