torsdag den 12. juli 2012

Kauni - tæppe

I dag var dagen, hvor jeg kunne vente længere med at tage hul på mine ny-indkøbte kauni garnruller.
Jeg er derfor gået igang med endnu et tæppe. Jeg tror det er et projekt der kommer til, at strække sig over meget laaaaaang tid. Men tror selv at det er resultatet værd.
Jeg er ikke nået så langt, da jeg måtte pille op en del gange med ved den første lap. Jeg synes lapperne havde en tendens til, at rynke sig lidt sammen. Jeg fandt aldrig rigtig en løsning på det, men blev enig med mig selv (efter samråd med min kæreste) at det ikke ville få en betydning når lapperne tilsidst skal hækles sammen, så det håber jeg passer ;) Ellers er det ret surt....

Jeg har tidligere vist billeder af, hvilke farver dette tæppe kommer til at indeholde her.
Jeg har fundet opskriften her hos Jeanette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...