tirsdag den 1. juli 2014

Broderi til suttesnor #10påtværs

Astrid - Rocknrollhausfrau og Gitte - TankerfraAnker har lavet en skøn broderi konkurrence.
Du har måske allerede læst om den her og på IG

Billede lånt herfra

Jeg fik lyst til, at deltage. Jeg har derfor videresendt mit bud. Jeg glæder mig til at se, hvad de andre deltagere har fundet på.

Jeg har efterfølgende arbejdet lidt videre med broderiet. Mit indsendte bud er den nederste luftballon. Men jeg kan egentlig godt lide dem sammen, så skulle jeg lave en suttesnor ville jeg brodere dem begge ;)





Deltager du?



18 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - sådan et lille broderi gør en suttesnor rigtig personlig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de bliver så fine med broderi, synes jeg :)

      Slet
  2. Den er vel nok fin og godt fundet på!

    Jeg deltager ikke, men synes det er skægt at følge med fra sidelinjen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk lidt svært, hvad der skulle laves, havde lidt forskelligt op og vende, men gik tilbage til min første tanke ;)

      Slet
  3. Jeg synes simpelthen, at de er så søde de luftballoner! Jeg glæder mig rigtig meget, til vi kan vise alle bidragene frem på bloggen i næste uge. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også spændt på at se, hvad de andre har fundet på :)

      Slet
  4. jeg kigger lige forbi i forbindelse med blogtræffet og vil da lige sige HEJ.. glæder mig til at følge din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt, du skal være mere end velkommen ;)

      Slet
  5. Jeg deltager ikke, men har fulgt lidt med på sidelinien. Jeg synes også dine balloner klær' hinanden og ville nok også bruge dem begge:)
    Jeg deltager i online blogtræffet og ville lige kikke forbi og sige hej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan også være fint at kigge med :) Hyggeligt, at du kiggede forbi i forbindelse med blogtræffet, det er en rigtig god idé :)

      Slet
  6. Iiiihh hvor er de fine Carina! Og så hyggeligt at du deltager!!!
    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Gitte :) Jeg er så spændt på, at se hvad de andre har fundet på..

      Slet
  7. Elsker dine luftballoner. Super at du deltager. Som ikke-brodøse nyder jeg bare at følge med på sidelinjen;-) kh. Ingrid

    SvarSlet
  8. SIkke nogle fine broderier. I det hele taget lækre ting du laver.
    (og tak til Elena for at dirigere mig hen til din blog)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Dejligt at du har kigget forbi. Det var en rigtig god idé med det online blogtræf :)

      Slet
  9. Hvor er den blevet fin:-)
    Mit ene plejebarn venter babyboy til august, så måske jeg skulle prøve at få lavet en:-)

    Ville gerne kunne deltage, men nok ikke i år!

    God weekend fra Tina
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/07/solgte-malerier.html
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes da helt sikkert du skal kaste dig ud i en suttesnor.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...