lørdag den 12. juli 2014

Krea-hygge i haven

Nu sidder jeg her foran computeren og tænker tilbage på en fantastisk hyggelig dag. En dag som jeg har tilbagt sammen med 6 skønne kvinder, og så har det hele foregået hjemme i min have..

Jeg har nemlig afholdt mit første kreative selskab! og det var så hyggeligt. 


Jeg havde aldrig nok aldrig haft mod til at afholde sådan et arrangement, hvis det ikke havde været for Astrid. Jeg deltog for et stykke tid siden til et af hendes kreative selskaber. Der fandt jeg fandt ud af, at det slet ikke er så farligt, at møde op og krea-hygge med mennesker man ikke kender. Det fik mig til at tænke, at der måske også var nogen som ville komme hjem til mig og krea-hygge.



Det var der heldigvis, og jeg er stadig hel høj af alle de indtryk og stemningen under hele dagen. 

Puk fik lige broderet dette fine motiv, som er fundet i en gammel børnebog på et loppemarked. Er slet ikke misundelig ;)


Fie (IG: fieiversen) Havde lavet denne meget personlige julekugle med en tank. Det må jeg altså også prøve på et tidspunkt. 
 

Astrid var i gang med dette helt fantastiske cover. Hun laver altså de smukkeste sting. Jeg må vel bare acceptere, at når man brodere korrekte korsting, så får man også et smukkere resultat. Jeg lover mig selv, at fremover vil jeg forsøge at vende stingene den samme vej ;) 


Alle disse ting var gaver til mig fra de søde deltagere.. Man skulle jo tro jeg havde fødselsdag ;) Blev rigtig forkælet!


Jeg kan kun anbefale andre at holde lignede arrangementer... I vil ikke fortryde det!

Tusind tak til Fie/IG: Fieiversen, Katrine/IG: menageri, Puk, Susanne, Sine og Astrid fordi I ville tilbringe dagen sammen med mig!


Der kan ses mere fra selskabet på IG under hashtagget #kreativtselskab
 



12 kommentarer:

  1. Og tak til dig, fordi du holdte så hyggeligt et selskab! Det var bare en rigtig dejlig dag i solen. Jeg glæder mig til næste gang! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vejret var virkelig med os :) og det skal helt sikkert gentages ;)

      Slet
  2. Sikke en skøn idé og nogle fine ting i fik lavet :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Idéen opstod da Astrid afholdte et lignende arrangement. Det er så hyggeligt at mødes på denne måde :)

      Slet
  3. Det ser super hyggeligt ud! Jeg håber jeg kan være med næste gang :)

    Kh. Louise
    www.garngrammatik.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt ;) og du skal være rigtig velkommen :)

      Slet
  4. Det ser vildt hyggeligt ud og sikke nogle fine gaver:-) Det er så dejligt at kunne blive inspireret af andres gode ideer:-) kh. Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nogle så skønne gaver de havde med til mig, føler mig meget heldig!

      Slet
  5. Tak for et super hyggeligt selvskab - det var så dejligt at møde dig :-)
    Jeg har lånt dine billeder og lagt dem på min blog - håber at det er okey ? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Susanne, det var rigtig hyggeligt at møde dig :) det er helt iorden med hensyn til billederne :)

      Slet
  6. Hvor ser det bare hyggeligt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Katrine :) Det var også vildt hyggeligt!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...