søndag den 4. maj 2014

Strikket mus

Arne og Carlos laver nogle utrolig skønne strikkebøger. De er fyldt med billeder som summer af idyl.

Jeg kastede mig ud i deres mus og jeg er helt solgt, ikke bare i musen men også i selve bogen. Det er derfor en bog, som nu er skrevet på ønskesedlen. Det betyder, at der i fremtiden skal strikkes flere mus og andre skønheder.

Bogen hedder: Håndarbejde i haven.
Musen og dens bluse er strikket i bomuldsgarn fra Søstrene Grene. Der er brugt under 50 g. til selve musen og en rest til blusen.





Musen ender sandsynligvis som fødselsdagsgave til en lille fyr på snart 1 år. Mon ikke de nok skal blive gode venner..


7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak Anita og den var rigtig hyggelig at strikke :)

      Slet
  2. Endnu en gang et godt stykke arbejde, Carina! :) Den er bare så fin. Jeg er sikker på, at den nok skal få en meget god ven i den lille fyr. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Astrid :) Det er meget anderledes at strikke figurer fremfor, at hækle dem, men synes det var rigtig hyggeligt at sidde med :)

      Slet
  3. Ih, hvor er den blevet sød!

    Som dig elsker jeg også deres bog "Håndarbejde i haven". Den summer nemlig af hygge og idyl. Jeg kan blive helt glad bare ved at bladre i bogen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...