fredag den 11. januar 2013

Strikket baby cardigan #2 *Farmorfabrikkens strikkeklub*

Jeg havde lavet rygstykket færdigt, men syntes ikke det var helt som forestillet, så det blev pillet op igen. Men denne gang har jeg valgt at acceptere, at det ikke bliver perfekt. Det er jo også kun det andet strikke-projekt.

Min strikkefasthed er ikke helt er som beskrevet. Jeg kunne simpelthen ikke få det pænt hvis jeg strikkede anderledes. Så jeg krydser alt hvad jeg kan for, at cardiganen engang kan bruges, selvom den måske bliver lidt mindre.

Jeg sidder nu tilbage med ét færdigt rygstykke og det venstre forstykke, der arbejdes stadig på det højre.

Beklager billedkvaliteten, men der er så mørkt alle steder.
Det har indtil videre været et okay projekt, at strikke men jeg havde ikke kunne gøre det uden den meget udførlige vejledning som Mette har lavet.

Jeg venter lidt i spænding på, at skulle i gang med ærmerne, da jeg aldrig har strikket på rundpinde. Det bliver nok lidt af en større udfordring :)


4 kommentarer:

  1. Den ser fin ud - jeg er ikke kommet i gang med den endnu

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, den er ellers ret svær at tage billeder af fordi kanterne ruller.. ;)

      Slet
  2. Jeg er næsten færdig med rygstykket, men har valgt andet garn end det, som er anvendt i opskriften.

    Det er sjovt at se andres bud på cardiganen. Det bliver spændende at se det færdige resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver sjovt at se hvor forskellige de kommer til at se ud.
      Jeg er nået til ærmerne og jeg blev i går færdig med det første.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...