lørdag den 5. januar 2013

Har i andre os problemer eller er det bare mig?

Jeg har ligesom en hel del andre haft store problemer med at uploade billeder, men fik klaret det ved, at skifte browser til firefox.

Men nu kan jeg ikke lave ændringer i mit blogdesign? Jeg har nemlig lige pludselig fået en ramme rundt om alle mine billeder, som jeg ikke kan få væk? Oplever i andre også de problemer?

Jeg får også hele tiden en besked om, at der er opstået en fejl da mit indlæg skulle gemmes?

Håber virkelig ikke det er noget alvorligt og det meeeeeeget snart bliver normalt igen.

3 kommentarer:

  1. Jeg har lige opdaget, at bloggen ser normal ud med hensyn til billedernes kant i mit internet explore, men billederne får en kant når jeg bruger firefox... Trættende, når man ikke kan upload billeder i internet explore.

    SvarSlet
  2. HEJ
    Ja jeg kan heller ikke oploade billeder - jeg troede lige det var mig, som nybegynder, der gjorde noget forkert :)
    hilsen
    Margrethegori.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du fået det til, at virke hos dig?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...