søndag den 4. august 2013

Pude med broderi

Begrænsning.... ja det er jeg måske ikke så god til, når det omhandler kreative projekter. Men heldigvis får jeg også afsluttet en del ikke altid så hurtigt, som måske ønsket.

Denne pude blev startet som en del af denne workshop. Dengang vidste jeg ikke, at det skulle blive til en pude.




Det var mit allerførste forsøg med piping bånd, så var en smule nervøs for, hvordan det kom til at se ud. Men selvom der måske er et par små fejl, er jeg egentlig ret godt tilfreds.



Motivet er broderet efter fri-håndsbroderi, og en god blanding af forskellige sting. Det var i starten en stor udfordring for mig ikke, at lave det for fint og ens-artet.



12 kommentarer:

  1. Jeg synes, at det er et flot stykke arbejde, du har lavet.
    Sikke en tålmodighed med alle de sting....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Anja :) Jeg synes faktisk det var et meget afslappende stykke arbejde, man kommer hel ned i tempo når man brodere ;)

      Slet
  2. Den er simpelthen så fin. Jeg havde egentlig planlagt at fylde alle felter ud, men din ser så fin og let ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne Dorthe, jeg tror faktisk begge dele kunne være flot. Jeg glæder mig til, at se din og hvad du beslutter dig til :)

      Slet
  3. Amo le farfalle e questo cuscino è meraviglioso!

    SvarSlet
  4. Det er virkelig et meget fint broderi du der har begået. Godt at du får det brugt.
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Signe.. Jeg synes faktisk at en pude, var en god løsning til at få det brugt ;)

      Slet
  5. Hvor er den flot!
    Har lige fundet din fine blog gennem Mette/Finurlige Finesser - og jeg glæder mig til at følge dig fremover. Du er også velkommen til at kigge i mit album :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita :) Og velkommen til, det er altid rart med nye ansigter ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...