søndag den 18. august 2013

Broderi/tryk på tekstiler - Er det noget for dig?

Jeg var i sommers på en fantastisk workshop, hvor jeg både stiftede bekendtskab med tryk på tekstiler, og broderi. Det var en fantastisk kombination og jeg ville være klar på, at hoppe på endnu en workshop. 

Dette er nu muligt, da der her i efteråret bliver afholdt endnu en workshop.

Jeg er desværre forhindret i, at deltage i denne omgang. Men håber sådan, at det bliver udbudt flere gange, så jeg kan komme afsted igen :)
Men det skal da ikke forhindre Jer, hvis det har interesse, så tjek linket nederst i dette indlæg.

"Drømmer du om at kunne tegne og konstruere tøj til dig selv, med perfekt pasform?
At kunne sy en skindjakke? Eller måske vinterens frakke?

At tilbringe  "egen tid" med focus kun på dig selv, symaskinen,papir & linial, materialer og det stykke  tøj du skal lave.
Men også deltage i fællesskab med andre dejlige kvinder, som brænder for det samme som dig.
Og hvor du får kreative indspark,faglige udfordringer, sociale relationer og mulighed for at knytte bånd.

At kunne fordybe dig fem dage i efteråret med tryk, broderi & syning. Hvor du vil have mulighed for, at arbejde med modeller designet med henblik på den uge.

At blive klogere på tegningens mysterier, at kunne lave en perfekt arbejdstegning?
Eller "forsvinde" i guldbroderi, og lære denne fantastiske teknik.

At bruge en lørdag sammen med f.eks. dit barnebarn(eller alene) og lave dejlige julegaver.

Eller kigge på couturekjoler i Helsingborg, eller se fantastiske udstillinger i Paris?

Alt dette (og mere til) vil være muligt sammen med andre på Kursuscenter Emililunden i sæsonen 2013 & 14." Charlotte Wiegand, Emilielunden


Se hele programmet her

Er lidt stolt over, at det er mit sommerfugle broderi, der er blevet brugt i kursus-programmet ;)


3 kommentarer:

  1. Jeg har allerede tilmeldt mig! Jeg glæder mig så meget og din pude var helt klart det, der gjorde mig interesseret til at starte med. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal helt sikkert glæde dig.. Jeg ville så gerne med igen, det var simpelthen en fantastisk workshop. Tag endelig alle mulige tekstil- ting med som du kan trykke på. Jeg havde en masse toppe, bluser m.m. med og det var jeg rigtig glad for. :)Glæder mig til, at høre/se mere fra det du får lavet :)

      Slet
    2. Uh, det lyder rigtig godt. Jeg må hellere til at holde øje med ting, jeg kan købe. Tak for tippet! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...