lørdag den 19. januar 2013

Kommende fødselsdags gave til en lille gut

Jeg har længe haft denne opskrift liggende, men har ikke lige haft en årsag til at kaste mig ud i den. Men her i starten af februar har min venindes søn 2 års fødselsdag, og jeg ved hun sætter pris på hjemmelavede gaver.

Jeg ved også, at hun ikke kigger med herinde, så kan godt vise gaven frem ;)


Det er en lille ræv, godt nok uden hale, men faldt med det samme for den, da jeg så den hos BadMonkey.

Kender du ikke hendes blog skal du helt sikkert tjekke den ud. Hun har rigtig mange søde ting, samt opskrifter der kan købes for billige penge.

Jeg valgte, at lave et lille halstørklæde til ræven, det er jo så modbydeligt koldt for tiden ;) Så det er ikke en del af den oprindelige opskrift.. 

Jeg har brugt bomuldsgarn fra Søstrene Grenes og den orange er fra Hjertegarn farve:3255 parti:120313, der er købt hos min lokale garn forretning, Garn Hekseriet i Næstved.  


En sjov detalje ved ræven er dens små tæer. Jeg er hel vild med dem :)
Denne opskrift kan også bruges til, at lave en gris, så der er flere muligheder i samme opskrift.

Rigtig god weekend!

5 kommentarer:

  1. Nej hvor er den fin! Jeg har en masse orange garn liggende, så måske jeg skulle kaste mig ud i sådan en fyr når jeg er færdig med min ugle :D

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med den ræv! Hold op hvor er den sød!
    Overvejer om jeg selv skulle i gang med hæklenålen eller om den er lige voldsom nok som begynderprojekt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er af den overbevisning, at man skal starte med et projekt man virkelig ønsker og ikke finde et der burde være nemt.. Jeg har selv kastet mig ud i de ting jeg syntes godt om, og ikke tænkt om de var nemme... Så det synes jeg da du skal gøre :)

      Med hensyn til opskriften, synes jeg faktisk den er godt beskrevet og med mange billeder. Det eneste der kan være en lille udfordring er tæerne, men også her er forklaret hvordan man gør...

      Slet
  3. Den ræv er virkelig sød, den MÅ jeg bare prøve at lave - tak for en fin blog :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...