onsdag den 30. januar 2013

Jeg kan næsten ikke vente...

TIL total krea- weekend.

Lørdagen skal bruges inde i Rødovrehallen på Håndarbejdsmesse. Jeg har aldrig været på en håndarbejdsmesse, og derfor er mine forventninger også meget blandet.

Jeg håber, at der vil være en masse lækre materialer både indenfor syning og stik/hækling og at jeg kommer hjem med en masse ideér til nye projekter. Men ved det ikke???

Billedet lånt fra Karen Klarbæks blog
Spændende bliver det, jeg har valgt at tage min mor med derind. Hun er nok mest interesseret i syningens verden, men strikker også lidt....

Søndag går turen til København, hvor jeg skal deltage i et strikkekursus om hulmønstre, snoninger, og diagrammer. Jeg glæder mig til, at lære noget nyt.

Jeg har efterfølgende taget tre fridage fra jobbet, så jeg har tid til at bearbejde alt det nye, og forhåbentlig hygge mig med en masse kreative-projekter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...