lørdag den 29. december 2012

Strikket baby cardigan #1 *Farmorfabrikkens strikkeklub*

Jeg strikker og strikker og strikker, og piller også en del op.... :)

Jeg var igår nået et godt stykke op ad rygstykket, men synes at arbejdet blev for ujævn - jeg er utrolig kritisk-  så det er meste blev pillet op igen.

Jeg er nu mere tilfreds, men tror ikke helt strikkefastheden holder med det anbefalet. Men håber lidt/krydser fingre for, at det ikke betyder så meget når det ikke er til nogen bestemt jeg laver den til, så bliver den lidt mindre så pynt...
Men en ting jeg ikke kan forstå er, hvorfor mine første to samt de sidste to masker skal være så store og grimme, at se på. Jeg kan simpelthen ikke stramme dem nok og jeg ved ikke, hvad jeg gør galt.

Er det noget der ændres i takt med erfaringen, eller gør jeg noget forkert?





1 kommentar:

  1. Det kan godt være svært at få kanten til at se pæn ud - jeg gør tit det at jeg strikker kantmasken i ret, da det ofte er en vrangmaske der bliver løs.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...