lørdag den 15. december 2012

Resultatet af mit første strikke projekt

Så blev den færdig.... Jeg er lidt stolt over, at det lykkes. På trods af, at jeg måtte trævle det hele op da jeg var nået over halvdelen, fordi jeg havde set forkert i opskriften, men pyt..

Nu ligger den her, og er hel færdig.





Jeg synes egentlig ikke den var så svær, at gå til, men jeg ville ikke være foruden dropsdesigns instruktionsvideoer, de har hjulpet mig mange gange gennem opskriften.

Knapperne er fra Betty P´s Shop, og jeg synes de passer perfekt til blusen. De giver den lige det sidste løft :)

Jeg har fundet opskriften HER og der er en rigtig god beskrivelse af, hvordan den skal gribes an.

Den størrelse jeg har lavet er 0-3mdr. Jeg tror faktisk kun, at jeg har brugt en nøgle garn, men købte to.
Så der kan laves en mere ;)



Garnet jeg har brugt er: SandnesGarn/baby lanett/100% merino uld.
Det er købt hos Spindrokken i Næstved.

Det er i hvertfald ikke sidste gang, at jeg kaster mig over denne opskrift eller strikning generelt ;)

Blusen er til min venindes kommende datter, håber hun bliver glad for den..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...