torsdag den 6. december 2012

Måske en løsning for dig?

Jeg tror, at vi alle har været igennem det, og måske sidder du lige nu og kæmper med det....

Jeg har i hvertfald personligt selv været frustreret rigtig mange gange over det, og er egentlig aldrig blevet hel tilfreds. Meeeeen nu kan det måske lykkes.
Du sidder måske nu og tænker, hvad mener hun dog? Jeg skriver om, det at lave en header til sin blog, som man selv er tilfreds med ;)

Jeg blev lykkelig da jeg læste dette blog indlæg på Maries blog. Hun har siddet og brugt tid på, at lave en meget enkel og nem vejledning til, hvordan man kan lave en header til bloggen med meget få virkemidler.
Hun har brugt Picasa som billederedigerings program, og det kan hentes gratis på nettet.
Jeg har her til aften siddet og leget lidt med det. Jeg er ikke så skarp til det, med computerprogrammer, men indtil videre har været okay, at finde ud af. Så der skal da helt klart arbejdes på en ny header til bloggen.

Så hvis du selv sidder og kæmper med det, så tjek hendes blog ud.

4 kommentarer:

  1. Hej Carina :-) Jeg håber da det ender med at lykkes for dig. Jeg kan i hvert fald afsløre, at din blog i hvert fald er for bred til at jeg kan se den hele på min computer - der kommer sådan en rullebar for neden. Det er også noget jeg nævner i guiden, som du kan give dig i kast med, hvis du skal igang med at rode rundt.
    Vil lige tage mig en rundtur på din blog.
    Hav en hyggelig aften :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie
      Hyggeligt, at du kiggede forbi ;) Jeg skal helt sikkert også lige have kigget på bredden af bloggen, så der er nok at kaste sig ud i. Men super skønt med en vejledning der er til, at forstå :)

      Slet
  2. Tak for tip. Jeg er nu også vild med din nuværende header :)
    Mht bredden af bloggen, så passer den fint til min skærm, jeg har ingen rullebar og synes eller ikke, at jeg har verdens største computer (macbook air 13 tommer)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tine

      Tak for din meldning om, hvordan min blog ser ud på din skærm, det er meget rart at vide. Jeg tror dog, at der skal lidt ændringer til, men det kræver lige lidt. For mener at ændre man på bredden m.m. så skal man efterfølgende ind og ændre i ens gamle indlæg for så står teksten også anderledes og det kræver lige lidt tid :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...