lørdag den 1. december 2012

En dag bagud?

Kender i det, at man til tider føler sig en dag bagud?

- Sådan har jeg det for tiden, jeg har så mange ting jeg gerne vil have klaret, men synes ikke tiden rækker til opgavernes omfang. Det er så frusterende og jeg har idag tænkt RIGTIG meget over det, og må vist heller finde frem til kilden, til denne følelse....

Jeg havde idag en masse planer og jeg har kun nået halvdelen, så tingene bliver skubbet frem til den kommende dag, hvor man også har planer...Arghhhh

Jeg håber, at jeg får styr på det inden længe, så jeg kan december- hygge.
Jeg fik dog færdiggjort min adventskrans her til aften. Jeg har aldrig før lavet en, så det var også lidt af en prøvelse, men det lykkes da sidst. Jeg ligger et billede op imorgen, hvor jeg også glæder mig til min adventsgave...

Glædelig 1. december

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...