torsdag den 27. december 2012

Projekt *strikket cardigan*

Så er freden ved at have lagt sig, og hverdagen er så småt begyndt igen..... for nogen. Jeg nyder stadig ferien, og skal først tilbage på jobbet igen d. 3.1.2013.

Det betyder ekstra meget tid til diverse krea-projekter. Jeg er så småt begyndt på dette strikkeprojekt.

Jeg brugte rigtig lang tid på, at lave strikkeprøven for jeg strikker åbentbart ret stramt. Jeg ved ikke, hvor mange gange jeg måtte lave det om før det passede.

Men nu er jeg igang og jeg er ret spændt på, om jeg overhovedet kan finde ud af det... Jeg tror det indtil videre går okay, selvom jeg ikke helt ved om min rib er strikket for løst - Jeg synes den bøjer lidt udad, når jeg holder stykket op-

Farmorfabrikkens strikkeklub

Er der nogen af jer der har tilmeldt jer farmorfabrikkens strikkeklub?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...