onsdag den 10. oktober 2012

Zpagetti tæppe

Igår viste jeg begyndelsen på et rundt tæppe, i zpagetti, og i dag ser det HELT anderledes ud ;)

Det er charmen ved alle kreative projekter. Nogengange ser det hele bare meget bedre ud i tankerne end i virkeligheden.

Jeg syntes ikke farverne kom til, at passe til hjemmet, så tog ret hurtig en beslutning om, at ændre farvevalget. Jeg havde heldigvis andre zpagetti-ruller stående på mit lille garn lager.

Så nu arbejedes der udfra en lidt anden farveskala.




2 kommentarer:

  1. det blev da rigtig flot!
    måske du har lyst til at se mit zpagettitæppe i oldemorfirkanter dert er her: http://pudminiprodukt.blogspot.dk/2013/04/zpagetti-og-kdsovs.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde slet ikke tænkt på, at man selvfølgelig også kunne bruge zpagetti til oldemorsfirkanter. Rigtig god idé :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...