onsdag den 24. oktober 2012

Lidt godt fra mors gemmer ;)

Jeg var i lørdags hjemme hos min mor, for nu vil jeg rigtig i gang med at lære at strikke noget konkret. Jeg havde egentlig troet ,at jeg ville have svære ved det, da jeg synes det virker helt anderledes end hæklingen, men indtil videre går det faktisk okay.

Jeg venter med, at vise jer hvad jeg strikker på. Men kan afsløre, at hvis det giver et tilfredsstillende resultat skal det bruges som en gave til en venindes kommende datter.

Min mor så anledningen til, at få ordnet lidt i hendes mange strikkepinde og jeg var lidt heldig, at der var en del hun havde flere af. Og dem fik jeg lov til at overtage ;)
Så ud over dem jeg fik af kæresten til fødselsdagen, er jeg nu ved at have en hel lille fin samling af strikkepinde. Jeg har forelsket mig lidt i mærket ADDI (strikkepinde) og tror, at jeg skal have mig nogle af dem med tiden. Men indtil videre er de andre helt fine.

Jeg må indrømme, at jeg allerede er blevet hel vild med, at strikke :D



2 kommentarer:

  1. Jeg vil også rigtig gerne lære at strikke, sådan rigtigt:-) har strikket et par bluser til mine børn, men vil gerne blive meget bedre. Og så vil jeg rigtig gerne kunne strikke nisse, men har et seriøst problem ligeså snart jeg skifter over til strømpepinde

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har endnu ikke kastet mig over strømpepindene, så ved heldigvis ikke endnu, hvordan jeg klarer mig med dem ;)
      Hvis du har mod på det skulle du tjekke farmorfabrikken.dk ud, Mette der står for bloggen har oprettet en on-line strikkeklub, hvor man vil få tilsendt strikkeopskrifter. Det er ikke gået i gang endnu, men jeg har tilmeldt mig og håber på at blive klogere indenfor denne verden... også er det os lidt hyggeligt ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...