mandag den 8. oktober 2012

Grydelapper

Så blev mine nye grydelapper gjort færdige og jeg synes de er så fine ;)


Jeg fandt opskriften hos Tusindfryd og har ladet mig inspirere af Jeanettes idé med, at bruge to forskellige farver, når man hækler med dobbelt garn.
 
Jeg har hæklet dem i dobbelt garn og med en nål#4. Ellers er opskriften som ovenover.

Jeg har købt thermium i Stof 2000 til 60 kr. pr. meter, og valgte som i opskriften at bruge dobbeltlag.


Det er et projekt der godt kan anbefales som evt. en kommende julegave.

 

2 kommentarer:

  1. Ej, jeg kan jo slet ikke stoppe med at kommentere, når jeg bare falder over det ene fine projekt efter det andet. Hvor var det bare godt at du lage en kommentar hos mig, så jeg kom ind forbi og kiggede med hos dig :-) Kan du ikke lige smide mig din mailadresse, jeg har nemlig noget jeg skal sprøge dig om. Mvh Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da skønt, at få besøgende der kan lide det de ser :)

      Min mail er til, at finde under fanen kontakt, men kan du ikke finde den får du den lige her ;)

      gulstorff1983@gmail.com

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...