lørdag den 6. oktober 2012

Projekt krea-værelse

Weekenden har indtil videre stået i fødselsdagens - og lidt arbejdets personale-lørdag navn. Men det er ikke det eneste jeg har brugt min tid på.... Jeg har nemlig også haft travlt med, at få begyndt indretningen af mit krea-værelse. Det er skønt, at få taget hul på det, fordi nu får værelset en vigtig funktion. Det er ikke længere mit tøj- opbevaringsværelse/kommende børneværelse. Det er nu mit krea-værelse, hvor jeg har mulighed for, at opbevare mine projekter og sidde og sy ved min symaskine... Det er bare SKØNT ;)

Jeg tror, at der går lang tid før, at jeg synes det er helt færdigt, hvis det nogensinde bliver det ;) Men jeg er tilfreds med dette her indtil videre.


Jeg glæder mig over al den gode orden, jeg nu har mulighed for at have i mine ting. Kæresten er lykkelig for, at jeg nu kan fjerne mine kurve med garn, hæklepinde, opskrifter m.m. nede fra stuen og jeg må jo også selv indrømme, at egentlig er meget rart at det ikke står og fylder op dernede ;)

Jeg regner derfor med, at noget af min lørdag aften skal bruges oppe på værelset foran symaskinen. Jeg har nemlig et par små projekter der skal gøres færdige...


Håber I har en fantastisk weekend :)



3 kommentarer:

  1. Hej Carina,
    Super fin blog du har! Faldt over den ved et tilfælde :)
    Jeg skal lige høre - den opbevarings"kasse" du har til at hænge på væggen, hvor er den egentligt fra?
    Mvh Kamille, Kamille@snaptunvej2.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, med nye "ansigter" herinde ;)
      Jeg har købt opbevarings- reolen i Biltema og det er oprindelig til opbevaring af værktøj ;)
      Jeg valgte, at give den en omgang spraymaling, da den var metal-blå.
      Men det vælger man jo selv.
      Jeg er rigtig glad for den, og har faktisk overvejet endnu en på et tidspunkt. Jeg mener, at den kostede lige under de 200 kr, men er ikke hel sikker...

      Slet
    2. Jeg bliver i hvert fald hængende :)
      Det er altså super set at man selvfølgelig også kan bruge sådan en skuffe-reol til andet end værktøj (og søm som i folkeskolens sløjd..), jeg må omkring en Biltema! Smart med spraymaling, så kan man selv finde farven der passer ind i ens hjem!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...