tirsdag den 23. april 2013

Workshop!!!!

Jeg har endnu en gang fundet en workshop, jeg bare deltage i. Denne gang er det broderi og tekstiltryk, jeg forhåbentlig kan blive en hel del klogere på. 

Her er en masse af de ting som workshoppen omhandler:

- Elementære teknikker indenfor tekstiltryk.

- Indsigt i hvilken type af farver man bruger til de forskellige slags materialer. 

- Hvordan man kan arbejde med tekstiltryk på beklædning, så man f.eks. understreger en form, en udskæring, stofligheden mm.

- Hvordan man ved at kombinere tryk og broderi kan skabe noget helt unikt.

- At sy 5 forskellige broderisting

- At overføre motiver til broderi og meget mere..

- Du kan læse meget mere om programmet her.

SommerkursusEmilielunden1  Sommerkursus
Billedet har jeg lånt herfra.

Undervisningerne er: Karen Marie Dehn og Mette Back

Jeg har endnu ikke fået bekræftet om, jeg har fået en af pladserne.
Men jeg håber og krydser fingre for, at jeg skal afsted :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...