fredag den 9. maj 2014

Pennevenne-pakker i maj - Tråd og garn

Nu kan jeg endelig dele mine kreationer til pennevennerne i maj. Det er utrolig svært ikke, at smide det færdige produkt på bloggen med det samme. Men det ville jo ødelægge al spændingen for modtageren, hvis man ikke ventede til det var modtaget. Så det har jeg selvfølgelig gjort. 

Jeg tror, at alle der laver hjemmelavede ting sidder med en lille smule nervøsitet, når det skal afleveres. Sådan havde jeg det i hvertfald. Der løb mange tanker igennem hovedet på mig, da pakkerne blev postet. - Mon det falder i modtagerens smag, vil de blive glade for det på trods af småfejl m.m. Men mon ikke vi alle har det på samme måde?

I maj mdr. skulle jeg sende til disse to kvinder: Pia og Laila (@myowninstaworld)

Jeg har til Laila hæklet denne prinsesse dukke, da hun har en lille pige som i mine øjne ligner en lille prinsesse ;)



Pia får lidt forskellige ting bl.a.
- En mulepose med frihåndsbroderi.
- Et hæklet bogmærke i form af en blomst, da hun er studerende og altid har gang i en bog.
- En nålepude med frihåndsbroderi.
- To hjemmelavet knapper.





Krydser fingre for at gaverne kunne bruges...


5 kommentarer:

  1. Det er simpelthen nogle fantastiske ting, du har lavet og de er helt sikkert blevet glade!
    Jeg har det på fuldstændig samme måde. Det er virkelig mærkelig ikke at kunne smide det hele på bloggen og Instagram med det samme. :D

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte ting du har lavet! De falder garanteret i god jord.

    Uha, hvor jeg kender det med at ville vise det, man har lavet, lige med det samme.

    SvarSlet
  3. Hold nu op nogle skønne ting. Du harv da intet at være bekymret for. De er helt sikkert faldet i god jord :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...