onsdag den 7. maj 2014

Jeg fik post!

Jeg modtog i dag en dejlig pakke fra Pia. Pia er med i Pennevenne- legen: Tråd og Garn.
Jeg kan kun sige, at det er skøøøønt at komme hjem fra arbejde, og finde en hyggelig pakke. En pakke hvor man kan se, at der er lagt tid og overvejelser i.
-så kan man da kun blive glad indeni.




Pia har syet et flot etui til strikkepindene. Inde i etuiet lå der nogle strømpepinde og en lille hæklenål. Jeg fik også nogle søde knapper i flotte farver samt to nøgler garn. Jeg er allerede i gang med at overveje, hvad garnet kunne bruges til ;)

Du kan se mere til Pia på hendes blog og på instagram: @piasoegaard

- Mange tak for gaven Pia :)


6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en fin gave! Jeg er ret vild med knapperne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en rigtig fin gave :)

      Slet
  2. Simpelthen en supergave og meget personlig! Du er dejligt heldig. :)
    Og godt gået Pia!

    SvarSlet
  3. Jeg blev også ret glad for den, det er vildt hyggeligt at modtage sådanne lækkerier ;)

    SvarSlet
  4. Jeg kan bestemt godt forstå, at du blev glad over at møde sådan en lækker pakke, da du kom hjem.

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...