onsdag den 28. maj 2014

Leg med broderi

Jeg har længe haft en mulepose, fra Søstrene Grene, liggende. Jeg købte den fordi den med sine nøgne flader var et oplagt emne til broderi. Hvad der skulle broderes vidste jeg ikke... Den blev derfor bare lagt i bunken.


En dag da jeg søgte på Pinteres.com, faldt jeg over Karen Maries board med broderi- inspiration.
Der var bl.a. et skønt broderi som forestillede en bjørn med solbriller. Lige med ét vidste jeg, hvad der skulle broderes på min mulepose. Inspiration er en fantastisk ting :) 


Jeg elsker at sidde og brodere, men det kommer lidt til mig i perioder. Da jeg ofte synes det tager lidt lang tid, at blive færdigt med. Men denne gange fløj tiden bare afsted og lige pludselig sad jeg med det færdige resultat.






10 kommentarer:

  1. Den er blevet vildt flot! Kan godt lide detaljerne i bjørnen.

    SvarSlet
  2. Den er flot og detaljelet. Jeg er meget imponeret! Er den frihånds-broderet efter din egen fantasi?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er frihåndsbroderi. Jeg har ladet mig inspirerer af et billede som du kan se på Pinterest. Du kan se billedet her: http://www.pinterest.com/pin/206813807862927827/

      Slet
  3. Den er fantastisk fed! Og det var skønt at se både dig og den i dag.
    Rigtig mange tak for dejligt selskab.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det var så hyggeligt. Jeg havde en skøn dag!

      Slet
  4. Hvor er den bare fin, den bjørn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Katrine. Jeg er også blevet glad for den :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...