mandag den 23. december 2013

Hvad er bedre end at starte juleferien op med lidt broderi?

Når jeg sidder og brodere så falder min puls helt ned. Jeg har ikke den samme følelse når jeg enten strikker eller hækler... Selvom jeg nu også elsker at gøre det ;)

Jeg havde lige købt en bluse og som manden kommentere da jeg kom hjem med den, så var den måske lidt trist. Det kan man jo heldigvis selv lave om på. Jeg har længe ønsket mig, brodere en blomst ala Karen Marie Degns og nu var muligheden/tiden der.

Jeg havde måske egentlig nogle andre ting, der burde færdiggøres inden, men måtte bare igang med at brodere :)

Jeg er ikke færdig endnu, men I må da gerne lige få et sneak peak ;)





Jeg håber I alle nyder julen.. og får lavet en masse kreativt ;)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Jeg er spændt på at se dit flotte broderi når du er færdig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...