fredag den 27. december 2013

Hæklet pony

Så blev min pony færdig..


Det bliver bestemt ikke den sidste pony der bliver hæklet. Manden mente at alle vores vennepar med pigebørn burde have en, så får vist lidt travlt ;) 



Jeg har brugt denne opskrift til selve ponyen. Halen, manke og pandehår er hæklet ud fra denne opskrift.

Jeg er ikke så vild med filtøje som mange andre ellers bruger. Det er et dejlig nemt materiale at arbejde med, men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan det kommer til at tage sig ud efter vask?

Jeg har derfor hæklet nogle øje til min pony, men det vælger man jo helt selv..

 

9 kommentarer:

  1. Den er såå sød, og fint med den lille node på numsen:-)

    SvarSlet
  2. Fantastisk sød pony, hvor er du dygtig.
    Den er rigtig sød, enhver lille prinsesses drøm.

    Glædelig bag jul.
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Simpelthen noget af det fineste jeg har set. Dejlig blog du har og hvor er du dygtig! Jeg må straks i gang med denne lille pony :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød <3 Mange tak for dine søde ord :)

      Slet
  4. Hvor meget garn har du brugt til den?

    SvarSlet
  5. Hvor er den sød :-) Den skal klart hækles til min niece.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...