torsdag den 2. januar 2014

Broderi blusen - det færdige resultat...

Blusen har egentlig været færdig i et stykke tid og den har også været flittigt brugt. Men tiden er fløjet afsted og derfor får I den først at se nu.


Jeg har fået lidt mere blod på tanden med hensyn til, at tilføje lidt broderi- detaljer på færdigkøbt tøj. Der skal faktisk ikke så meget til for, at tøjet får et helt anden udtryk.




Selve blomsten stammer fra et Hendes Verden blad/Sally og det er Karen Marie Degn der har lavet mønstret, som jeg har lavet min blomst ud fra..

6 kommentarer:

  1. hvor er det fint. Jeg har egentligt altid tænkt på broderi som noget med puder hjemme ved min mormor og sådan noget, men jeg synes det fungere rigtig godt på tøj, som det du har lavet. Det kunne være man skulle lærer at brodere.:-)

    Hilsen

    Marie // Blogbylam.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie :) Jeg har også tidligere tænkt broderi som noget der hørte til i ens bedsteforældres hjem, men jeg er må sige at jeg har fået øjne op for frihåndsbroderi.. ;)

      Slet
  2. Det er blevet superflot - og det er en god placering på blusen. :)
    Godt arbejde… jeg kan stadig ikke lokke dig med på workshop til februar? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Jeg tror det kursus i februar kun er for dem der var tilmeldt til det der blev aflyst, for jeg har ikke set nogle opslag på det? Men jeg tror jeg må vente på det næste.. vi har lige købt hus, så pengene er desværre nok heller ikke lige til det lige nu, desværre.. Men glæder mig til at se hvad du får lavet der ;)

      Slet
  3. Hvor giver det bare en super god effekt med broderiet!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...