torsdag den 23. januar 2014

Skal du afsted?.... Det skal jeg!

Håndarbejdsmessen 2014 i Rødovre, jeg glæder mig...
Jeg ved ikke noget bedre end, at være omgivet af inspiration og mennesker der elsker at være kreative. Jeg synes, at der er en god stemning sådanne steder.. Derfor skal jeg selvfølgelig også afsted i år. 

Ved sidste messe fik jeg bl.a. købt de skønneste strikkepinde fra knit pro, som flittigt er blevet brugt. Jeg er spændt på, hvad denne messe har at byde på, af lækkerier der bare venter på at skulle med mig hjem. 

Jeg har været inde og se lidt på de workshops der kommer på messen og jeg er bestemt ikke skuffet. Så jeg håber da at jeg får mulighed for, om ikke andet så bare for at lure lidt. Jeg kunne forestille mig, at der vil være sort af mennesker som gerne vil deltage hos de skønne kvinder, der afholder dem.

Panduro har, lige som sidste år, rabatkuponer i deres butikker så man kan spare lidt på indgangen, hvis man ikke er heldig og vinde et par fribilletter rundt om i Blogland.



 


2 kommentarer:

  1. Jeg overvejer det kraftigt! Jeg tror ikke, at jeg skal deltage i workshops (da jeg tror, at du har helt ret i, at der vil være en million mennesker), men det kunne være sjovt at komme afsted - selvom jeg ikke ligefrem mangler inspiration! - Tiden er knap nok i forvejen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes du skal tage afsted også selvom du ikke mangler inspiration ;) Jeg er sikker på der er fyldt op med skønne sager derinde ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...