lørdag den 4. januar 2014

Der er gået pony-hækling i hæklenålen.

Man må ikke gå ned på ponyer... eller det er i hvert fald, hvad jeg har overbevist mig selv om. 

Denne pony blev færdig for et par dage siden og nu står den fint sammen med min tidligere pony. 


 
Der er i min omgangskreds rigtig mange små pige-børn og jeg elsker at kunne komme med en personlig/hjemmelavet gave til deres fødselsdage, men mængden af børn stiger og stiger undtagen hos os selv, jeg kan derfor have svært ved at nå det hele. Jeg forsøger derfor at lave et lille lager og for tiden står den på ponyer ;)



Har du lyst til at kaste dig ud i pony hækling, kan du finde opskriften her.



5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare nuttede......... Jeg kender flere små piger her, jeg ikke tør vise din blog. Ergo pony-hækling er føjet på min want-to-do-liste-2014. God week-end....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak ;) Så må du bare igang med hæklenålen, du må også en god weekend :)

      Slet
  2. hvor er de fine... jeg kæmper stadig med at lære at hækle, går ikk så nemt og hurtigt som jeg drømmer om. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes da du allerede har fået lavet mange ting med hæklenålen :) Vi må også snart få fat i vores krea klub igen, hvis det altså ikke er blevet droppet helt af de andre?

      Slet
    2. jeg er frisk hvis det er. Jeg har gang i et par tæpper ellers er der ikk kommet så meget som er færdigt.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...