tirsdag den 17. december 2013

Det nye hjem....

December flyver afsted og vi har allerede haft flere besøgene end vi plejer at have. 
Jeg er sikker på, at det bl.a. har noget med glæden over, at der nu er plads til alle. Det er ikke længere nødvendigt at flytte alverdens møbler, for at alle skulle kunne være der, det er utroligt hvad det betyder. Det er bare skønt at have et hjem, som man føler sig tilpas i...

Vi har mange idéer og mangler stadig småting rundt omkring, men vi har også hele livet til at få det færdigt ;)

Vi har fået købt lidt nye møbler bl.a. et stort spisebord i egetræ, med plads til MANGE gæster, der udover har vi købt et reolsystem. Jeg har tidligere haft mine bøger inde i diverse skabe i vores tidligere hjem. Jeg havde derfor et stort ønske om, at de fremover kunne stå fremme. Det ønske er nu gået i opfyldelse.




 
I weekenden fik jeg malet vores trappe, den trængte til at blive frisket op og jeg må indrømme at det pyntede lidt...



6 kommentarer:

  1. Hvor ser det pænt ud - dejligt med et hjem hvor der er plads til gæster:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud. Den er flot reolen. Hvor er den fra? Vi har længe kigget efter noget lignende, men kan kun finde noget, der ikke er helt hvidt, og ikke så pænt som dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Katrine :) Reolen er fra idémøber, mener den hedder Norman...

      Slet
    2. Mærket hedder Norform ;)

      Slet
    3. Tusinde tak!!! Jeg kunne heller ikke lige finde Norman. Norform kan jeg gdot finde. De er flotte!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...