torsdag den 4. juli 2013

Svæver stadig på en sky af kreativitet

Jeg har været på workshop, og hvilken workshop. Jeg er stadig hel høj af alle de kreative indtryk, jeg har suget til mig i de senest dage.


Emilielunden dannede rammerne om denne skønne workshop.

Jeg var afsted i 2 dage, hvor jeg både fik stiftet bekendtskab med tryk på tekstiller, under kyndig vejledning fra Mette Back /Finurlige finesser og efterfølgende frihåndsbroderi med stor hjælp fra Karen Marie Degn.

Da jeg meldte mig på kurset var formålet egentlig "bare", at blive introduceret til nogle nye former for broderisting, men hold da op hvor har jeg fået meget viden, inspiration med hjem... Jeg føler mig helt fyldt op af kreativitet, på den gode måde.

Jeg havde ingen forventninger til det, at trykke på tekstiller inden kurset. Jeg har længe beundrede andres fine ting, lavet med tryk, men havde ikke i min vildeste fantasi troet, at jeg også ville kunne få noget så fint frem.

Jeg er blevet vild med kombinationen af tryk og broderi, de er fantastiske sammen, og selvfølgelig også hver for sig ;)

Efter de her dage har jeg fået meget mere mod på, at arbejde videre med både frihåndsbroderi og tryk. Jeg har fået så meget med mig hjem, efter denne workshop.

Lidt billede -spam fra Workshoppen.












Alt i alt har det været en fantastik lærerig workshop med god vejledning fra fagfolk, og ikke mindst skøn inspiration og godt selskab fra de øvrige deltagere.

Jeg vil derfor ikke tvivle et øjeblik med, at melde mig til, hvis workshoppen skulle blive gentaget endnu en gang :)





4 kommentarer:

  1. Complimenti sono bellissimi!

    SvarSlet
  2. Åhh sikke en fin omtale af kurset du har lavet Carina :-) tusind tak for de søde ord, det var SÅ hyggeligt at møde dig og hvor fik du lavet nogle lækre ting!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde ;) Jeg er også rigtig glad for det, jeg fik med mig hjem :)

      Slet
    2. Så synes da helt sikket I skal gentage workshoppen en anden gang ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...