lørdag den 27. juli 2013

Nålepude med broderi

Broderi er en skøn beskæftigelse...


Broderi virker på mig som et afslapningsmiddel, det får min puls til at falde helt ned, og alt andet går lidt i stå. Det kan faktisk være meget rart engang imellem. 

Jeg forelsket mig i fugle- motivet for længe siden men vidste ikke, hvad jeg skulle lave med det.
Jeg manglede en nålepude til mine broderinåle, så derfor blev motivet brugt til det.
Hvis jeg skulle ændre noget til en anden gang, ville det være formen på nålepuden, da den var meget svær at få pæn ved sammensyningen. 
Men den er blevet, som den er blevet.....


Den passer helt perfekt nede i min broderi-kasse. Det er et af de bedste køb jeg har gjort, da kassen giver det perfekte overblik samt orden over sine tråde :)


- Broderi-kassen er købt her, hvis andre får lyst til lidt broderi-orden...

 

Billedet er lånt fra Pinterest. Se evt. flere motiver her








4 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig. Broderi og især korssting er sådan en dejlig afslappende ting at lave.
    Sød fugl og en virkelig lækker kasse du har der :-)
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt sjovt at korssting kan have den indvirkning ;)

      Slet
  2. Hvor er du organiseret :) Meget fin fugl - den kan jeg godt forstå, du faldt for!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det i øvrigt på præcis samme måde med korssting: det er ren meditation - så længe mønstret ikke driller for meget ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...