lørdag den 13. juli 2013

Lidt mere fra tryk og broderi -Workshoppen

- Der skal bare lidt broderi på.....

Jeg synes stadig, at jeg fik lavet nogle helt fantastiske ting på tryk og broderi- workshoppen, på møn.
Jeg fik rigtig mange ting med hjem, som der kunne arbejdes videre med.

Jeg havde bla. lidt forskellige beklædningsgentande med hjemmefra, som jeg kunne trykke på.

Nedenstående top, var en af tingene. Jeg forelskede mig ret hurtig i et meget enkelt tryk bestående af runde cirkler.

Jeg valgte en meget lys blå farve, som motivet blev trykt i. Da jeg løftede trykrammen havde jeg ikke fået helt nok farve på, og en af cirklerne var ikke blevet gennemfarvet. Heldigvis opstod der hurtigt, på de to dage, en grundholdning om, at alle vores små ups'er kunne klares med lidt broderi efterfølgende.

Jeg har derfor valgt, at lave lidt broderi på toppen, det havde jeg nok gjort alligevel ;)





 

Jeg er ret godt tilfreds med resultatet, og jeg har allerede haft brugt den :)

- Hvem der bare havde udstyret til, at lave dette hjemme.. det må blive næste projekt.



12 kommentarer:

  1. Det er blevet totalt flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anne Dorthe ;) Har du fået broderet på nogle af dine tryk?

      Slet
  2. Rigtig fin du har lavet, det giver et fint twist med den broderede cirkel. Jeg kom tilfældigt forbi din blog og faldt over den lille fugl du havde lagt på den 17. april, du har lavet en lille vejledning, som jeg ville prøve mig med, men jeg kan ikke komme ind på siden. Kan du evt hjælpe mig på anden måde, du må gerne svare mig på min blog: http://dortea.blogspot.dk/ mange tak for en god oplevelse på din blog, jeg er hermed en af dine faste læsere :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa, jeg har lige afprøvet linket og det virker hos mig? Men jeg prøver, at ligge det ud her, så håber jeg du kan få glæde af det: http://www.duitang.com/people/mblog/70113514/detail/?next=70113768
      Jeg var inde på din blog for at svare dig, men kunne ikke finde en mail adresse.
      Jeg synes det er dejligt, at du synes min blog var en god oplevelse, det kan kun gøre en glad, velkommen til ;)

      Slet
  3. Så FINT!!! Jeg er virkelig vild med at der bare lige er tilført lidt broderi, enkelt og meget effektfuldt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg er også rigtig glad for den ;)

      Slet
  4. Den er bare så lækker! Er vild med garn-detaljerne ;-)

    SvarSlet
  5. Wauw den er flot! er ret vild med kombien med tekstiltryk og broderi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;) Jeg kan også ret godt lide de to elementer sammen ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...