onsdag den 10. juli 2013

#Sneak- peak på bryllupsforberedelser

Tiden flyver afsted, og vi kommer tættere og tættere på vores store dag.

Jeg har stadig rigtig mange løse ender, men da det jo bliver et lille bryllup for "bare" de nærmeste, så skal der jo heller ikke så meget til, så jeg når det nok ;)

Jeg er gået i gang med, at finde ud af hvordan vores borde skal dækkes. Vi bliver ialt 26, og skal sidde ved 4 runde borde. 

Jeg har fundet rigtig mange søde idéer på Pinterest.com som jeg helt sikkert vil gøre brug af.
Der vil komme flere små sneak-peak på bloggen den kommende tid...

Jeg er hel vild med denne rosa blonde, der skal bruges bordene.

Ja, du ser rigtigt, det er "syltetøjsglas", hvad de skal bruges til kommer senere ;)



Det er så hyggeligt, at planlægge bryllup... er lidt glad for, at jeg kommer til at prøve det 2 gange. Da dette bliver på Rådhuset og vi ønsker, at holde noget større med kirke og mange flere gæster senere.


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...