tirsdag den 7. maj 2013

Tilbageblik på weekenden...

I søndags havde jeg besøg af nogle kollegaer til lidt krea-hygge.

Jeg har desværre ingen billeder fra efter deres ankomst, men her er lidt fra før...

Dette er lågen ind til "mit" rækkehus.

Der er gjort klar med hjemmebagte cupcakes, diverse frugter og nødder.


Jeg havde en rigtig hyggelig dag og det tror jeg også de havde, der blev snakket, spist, snakket og hæklet...

Jeg fik lavet denne lille fyr, som skal bruges til barselsgave i den nærmeste fremtid.


Jeg håber, at I også havde en skøn weekend...

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, og lækkert traktement!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også rigtig hyggeligt :)

      Slet
  2. Sikke en sød barselsgave og det er da genialt med de strikkepinde - rigtig sød idé:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en opskrift fra Kaptein Biff, som jeg købte for længe siden, men har allerede hæklet ud fra den flere gange :)

      Jeg bor et sted for alt ser ens ud, så måtte lige skille mig lidt ud, og så var det oplagt at vælge garn og strikkepinde ;)

      Slet
  3. De der krea-hygge-dage kan man bare ikke få nok af.
    Smil fra Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, dem får man aldrig nok af ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...