mandag den 20. maj 2013

Pinse-feriens udbytte..

Skøn, skøn ferie... Det har godt nok ikke været en ferie fyldt af kreativitet, men der er blevet slappet rigtig godt af. Jeg føler mig i hvertfald godt klar på den kommende uges udfordringer.

Jeg har for tiden ikke andet end et projekt i gang, og det er mit evighedstæppe. Jeg stadig er meget i tvivl angående farvevalget. Jeg har derfor ikke den store motivation til, at få arbejdet videre med det...
Jeg er meget bange for, at med de farver jeg har valgt vil det blive en stor blandet farvelade, der aldrig kommer til at passe ind nogen steder.

Jeg har dog fået lavet et par små ting... Jeg har lånt bogen "75 fugle, fisk & andre fantastiske væsner i strik og hækling", på det lokale bibliotek og ud fra den stammer opskrifterne på disse to.


Den ene skulle gerne forestille et stribet græskar, og den anden et halv æble. De kom til verden i det skønne sommervejr i lørdags :)

Søndagens kreative udbytte blev til det lille broderi. Jeg har endnu ikke nogen større planer med det. Men det var hyggeligt at sidde med, mens regnen silede ned udenfor.

Jeg håber, at I har haft en god ferie :)





2 kommentarer:

  1. Jeg synes der er noget rigtig fint og... ja hvad siger man... naivt over dit lille broderi. Lidt som en børnetegning, der rummer et helt lille eventyr i en streg.
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. det kan jeg godt følge dig i :) Men ved ikke rigtig hvad det skal bruges til, men sådan er det jo nogengange når man får sjove idéer ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...