fredag den 3. maj 2013

Jubiiii... Hæklet rund pude færdig :)

Nogen gange er det de små ting, der får stor betydning.. Jeg har som tidligere nævnt lavet et Goal board. Det skal hjælpe mig med, at skabe overblik samt lidt struktur på mine flyvske kreative-projekter. 

Jeg er sikker på, at det har hjulpet mig med, at få færdiggjort min hæklet pude i Kauni. Hver gang jeg havde lyst til, at starte op på noget nyt, så kiggede jeg over på mit board. :)

Jeg er sikker på, at hvis jeg ikke havde haft det igår aftes, havde jeg kastet puden samt lynlås over i et hjørne og lykkelig glemt alt om den. For magen til drillende pude skal man lede længe efter - Jeg har pillet den op 4 gange og lavet en ny bagbeklædning 2 gange, sååå... Jeg er LYKKELIG for, at jeg tog kampen op og fik den færdig. Det betyder, at jeg med god samvittighed må gå i gang med et nyt projekt :)

 Her er resultatet af mine anstrengelser :)

 
Opskriften finder du her.

6 kommentarer:

  1. Aii hvor er den bare flot. Godt du fik den færdig. Kender det alt for godt, havde en bluse liggende i kurven i ca. 2 år, der bare skulle have en lynlås i, men vi var sørme også uvenner længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karin :) Jeg er også super glad for, at jeg tog kampen op... Det er en hel lettelse, så kan kun anbefale at du forsøger at blive gode venner med din bluse/lynlås :)

      Slet
  2. Super flot resultat. Godt at du var så fast besluttet på at gennemføre.
    Det er spændende med din Goal Board. Det har sat tanker igang hos mig.
    Smil fra Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Signe, den har et par skønhedsfejl, men sådan må det vel godt være med hjemmelavet ting ;) Jeg er i hvertfald tilfreds.
      Du skulle hel sikkert lave dit eget Goal board. Du kan finde skabelon hos Filihunkat eller gennem mit indlæg, der er et link til den side på dette indlæg. Det giver et skønt overblik over ens projekter, og det hjælper i hvertfald mig til at få færdiggjort dem :)

      Slet
  3. Hej Carina. Sikke en flot pude! Jeg ville straks ind for at bestille garn hjem til en pude magen til - men så kommer jeg i tvivl om hvilke farver, det helt præcist er, du har brugt. Kan du huske, hvad de hedder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne

      Tusind tak ;) Jeg har købt garnet hos Yarnfreak og der hedder de farver jeg har brugt Marine, råhvid og sienna.

      God fornøjelse med hæklenålen ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...