lørdag den 9. februar 2013

HÆTTEN #3 *Farmorfabrikkens strikkeklub*

Så blev jeg også færdig med hætten efter et par forsøg med, at strikke vendinger, det er måske ikke så svært, når man først får det lært ;)

Jeg havde godt nok selv tænkt, at den virkede meget lang, men slog det væk da jeg jo er meget ny indenfor denne strikke-verden, så hvad ved jeg... Men kunne i dag læse, at det ER en fejl, at den er så lang :( Øv, Øv, Øv siger jeg bare.
Det betyder....  at der skal pilles op igen, igen... 

Billede kvaliteten er ikke den bedste i tusmørket :)

Jeg har dog valgt, at lade være med at pille noget op til den nye vejledning kommer fra Mette. Der udover har jeg besluttet, at jeg venter lidt med at gå videre efter vejledningen, hvis der også skulle komme ændringer til monteringen af hætten. 
Jeg er nemlig ikke hel vild med, at pille mit arbejde op ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...