tirsdag den 11. september 2012

Stilhed på bloggen, tusindvis af tanker i hovedet...

Jeg beklager stilheden på bloggen, det skyldes alle de mange tanker der farer rundt i mit hovede for tiden. Jeg ved ikke noget mere dræbende end denne ventetid. Jeg føler, at alt andet går i stå omkring mig, og jeg først kommer rigtig i gang igen, når svaret står tydeligt...
Jeg har denne gang valgt, at sygemelde mig. Da jeg af erfaring ved, hvor hårdt det er, at være på, på jobbet mens ens indre er et stort rod rent følelsesmæssigt.. Det ene øjeblik er man glad og positiv og det næste trist. Det ville jeg ikke byde mig selv eller mine omgivelser- og heldigvis har jeg en utrolig forstående arbejdsplads.
 

Jeg har derfor ikke haft det største overskud til nye og spændende krea-projekter, men har da fået hæklet lidt på mit granny stripe tæppe - Nu skal detogså snart gøres færdigt.

Her i dag dukkede posten op, med mine bestillinger fra: 
 

Jeg synes, at der findes så mange spændende bøger, og da jeg her i weekend fandt disse måtte jeg eje dem. Jeg har nu kigget lidt i dem og er rigtig godt tilfreds med købet.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...