fredag den 14. september 2012

Endelig blev det færdigt...

Jeg har, som tidligere skrevet, ikke haft det store overskud til nye og spændende projekter, men jeg har jo også haft rigeligt at "gamle" projekter, at samle op på.

Når overskudet/humøret har været til det, har jeg hæklet lidt på mit granny stripe tæppe og nu efter en langsomlig proces med, at hæfte ender.. Kan jeg med stolthed i stemmen sige, at det er blevet færdigt... Og jeg er tilfreds med resultatet og mønstret.

 
 
Jeg synes selve opskriften har været forholdvis nem, at forstå selvom den drillede mig lidt i starten.


Til sidst kunne jeg sidde og se fjernsyn mens jeg hæklede, fordi mønstret bare lå i hånden.

Opskriften er fundet her og garnet er fra Søstrene Grenes.
Jeg ved desværre ikke, hvor meget garn jeg har brugt til tæppet, da jeg glemte at tælle undervejs.

Jeg håber, at det kan give jer lidt lyst til, at få gjort nogle af jeres ufærdige projekter færdige ;)


GOD WEEKEND!!

2 kommentarer:

  1. WOW hvor er det flot - sikke da et arbejde - det må være rart at få det krydset af på to do listen :o) God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja det var rigtig skønt, at få det fjernet fra to do listen ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...