onsdag den 5. september 2012

Hækling der (forhåbentlig) kommer til, at skabe glæde..

Jeg arbejder for tiden med en lille gave til en af mine veninder... eller det vil sige til hendes datter.

Jeg skal på søndag møde hende for første gang inde i lufthavnen sammen med en masse familiemedlemmer, venner og kollegaer og jeg glæder mig. Vi vil stå der med flag og banner og byde den lille familie velkommen hjem efter deres lange rejse/både metaforisk og helt konkret..... Det bliver et kæmpe øjeblik, fordi vi alle ved, hvilken ufattelig stor glæde lille Emma allerede har givet min veninde og hendes mand. Jeg tror, at jeg med fordel kan tage en hel pakke kleenex med ;)

Jeg ved, at min veninde er glad for hæklede ting (hun kunne godt lide aberanglen), så derfor skulle hun da have endnu en lille ting der var hæklet. Hvad det bliver, og hvordan det kommer til at se ud, er en hemmelighed indtil videre. Men både billeder og opskrift kommer efterfølgende... Du kan måske fornemme, hvad det er ud fra de kommende billeder?

Billederne herunder, viser meget godt hvorfor kæresten engang imellem mener, at jeg fylder hele stuen, men mine ting :) Jeg vil dog sige til mit forsvar, at jeg også fjerner det igen efter en endt dag ;)
Kvaliteten af billederne er ikke den bedste, da de er taget om aftenen :(






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...