søndag den 19. august 2012

Bryllup

Sidder her på en skøn søndag med ømme fødder, træthed i kroppen og et stort smil på læben...
Manden og jeg var til bryllup igår. Jeg elsker bryllupper, der er så meget glæde og kærlighed i bryllupper og alle er glade, det er skønt!!!

Jeg kender bruden fra mit arbejde, men for et lille stykke tid siden udviklede det bekendskab sig, til en masse hyggelige stunder sammen med vores mænd og endnu en kollega+mand. Vi mødes og laver mad til hinanden, spiller spil m.m.
Vi var derfor utrolig glade, da vi fik en invitation til deres bryllup.
Det er så heldigt og skønt, når man finder sammen med nogle mennesker hvor både mændene og kvinderne synes hinandens selskab er fantastisk ;)

Vi siger i hvertfald tak for en skøn bryllupsfest med dejlig mad og drikke, god musik, tårevældende taler, fantastiske mennesker og en masse grin og gøgl ;)


Manden og jeg

Mine fødder er i dag meget ømme, men er heller vant til at gå i høje hæle til hverdag. MEN det betyder ikke, at jeg ikke ELSKER stiletter, for det gør jeg. Så ved en hver festlig lejlighed skal de luftes og igår var det passende.


Der har dog været ret stille på krea-fronten, men jeg vender stærkt tilbage når trætheden efter gårsdagens strabadser har lagt sig lidt ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...