torsdag den 2. august 2012

Projekt patchwork pude

Jeg får arbejdet lidt med alle mine projekter og en gang imellem er det faktisk rart, at man kan vælge lidt mellem dem. Og med alle dem jeg for tiden har gang i, bliver man aldrig træt af det enkelte ;)

Jeg havde lige lyst til, at få gjort lidt mere ved min patchwork pude. Jeg kan jo først få den syet sammen, når jeg igen kommer forbi min mors symaskine. Men der er heldigvis en del forgående ting, der skal klares inden jeg er klar til maskinen.



Jeg blev faktisk en smule overrasket over, hvor hurtigt jeg fik klaret optegningen og udklipningen af trekanterne. Det var kun fordi sengen kaldte og klokken var blevet mange, at jeg ikke fik klaret de sidste to farver. Så det vare ikke længe før, jeg må aftale en ny date med min mors symaskine. Jeg har allerede besluttet mig for, at jeg må ønske et tilskud til en, til den kommende fødselsdag. Jeg tror vist ikke jeg helt kan klare mig uden en, men alle de idéer jeg har ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...