søndag den 5. august 2012

Projekt granny stripes tæppe

Jeg besluttede i går, at søndagens hækling KUN måtte være på min granny stripes tæppe og ikke nogen andre projekter.


Meen jeg har ikke helt kunne holde mig til planen. Jeg måtte lige lave et lille hækle sidespring. Det var en tanke der måtte prøves af, resulatet blev desværre ikke helt som forventet, så det er pt. lagt lidt på hylden.

Efter det mislykkede forsøg, blev jeg enig med mig selv om, at jeg måske burde holde mig til min første plan. Det ville jo være dejligt, at kunne se et færdigt tæppe meget snart.


Jeg synes selv det går fremad med projektet, men der er desværre stadig et godt stykke vej. Jeg har lagt det ovenpå et andet tæppe, for at give mig selv en idé om hvor langt der er igen.

Jeg mangler ca. 72 til 73 cm, før jeg er færdig med længden af tæppet.

Jeg har brugt nål 3 og bomuldsgarn fra Søstrene Grenes. Opskriften har jeg fundet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...