fredag den 4. april 2014

Det er en kunst at få brugt sine rester..

Man kunne måske tro, at der var tale om mad-rester, men nej... det drejer sig om alle mine mange garnrester.

Efter færdiggørelsen af min tempelblomst havde jeg en rest tilbage og jeg er ikke så god til at have det liggende. Jeg vil helst have det hele brugt. Det tilbageværende blev derfor brugt til sokker/vanter fra bogen: All you knit for you is love - børnestrik  0-18 mdr.


De er strikket med en tråd højlandsuld/stålgrå.

Jeg har på Instagram set mange som har strikket dem, så tror de er gode til de små størrelser. 
Det er et meget overkommeligt projekt at strikke, hvis du skulle have en rest ;)


2 kommentarer:

  1. Sikke en god ide at bruge resterne på. De er også rigtig søde!

    SvarSlet
  2. Tusind tak Anja. Der er så mange som har strikket dem, så håber også de er gode :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...