onsdag den 19. december 2012

Farmorfabrikkens strikkeklub

Mandag aften modtog jeg den først opskrift på mail fra Farmorfabrikkens stikkeklub.

Det er opskriften på denne skønne trøje, vi skal/kan strikke.

opskrift hættetrøje, babyhættetrøje, gratis strikkeopskrift, gratis strikkeopskrifter, DIY, strikkeblog, kreablog, gratis babyopskrifter, gratis strikkeopskrifter til baby
Billede lånt fra Farmorfabrikken.
Jeg glæder mig rigtig meget til, at kaste mig ud i den. Men jeg er samtlige også rigtig spændt på, om jeg kan finde ud af det - Er jo stadig meget grøn indenfor strikning - Men det må jo komme an på en prøve.... Jeg er i hvertfald klar til, at tage udfordringen op.

Nu skal jeg bare lige have indkøbt garn til det, så jeg kan komme igang :)


4 kommentarer:

  1. Det skal du nok finde ud af ;-)

    Jeg har også tilmeldt mig strikkeklubben og glæder mig til at komme i gang. Jeg har som dig heller ikke købt garn endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg, at jeg kan ;) Jeg er i hvertfald vild med idéen om, at have en online strikkeklub :)

      Slet
  2. Ja, den er rigtig skøn.. Jeg glæder mig også til, at skulle lave den :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...