tirsdag den 17. september 2013

Hæklet tæppe.... evighedprojekt

Mig og min dårlige samvittighed.. Jeg synes slet ikke døgnet har nok timer for tiden, og de timer der er til rådighed bliver brugt til arbejdsrelaterede ting :( 

Det er ellers ikke fordi jeg mangler ting, at gå i gang med. Jeg startede for flere måneder siden på dette zigzag tæppe, og jeg er langt fra færdig med det. 


Tæppet bliver hæklet i kauni fra Yarnfreak.

Jeg har været meget i tvivl om, hvorvidt de lyserøde farver skulle blive en del af tæppet. Men de har fået lov til at blive, indtil videre :)

Jeg har taget udgangspunkt i denne opskrift, den eneste forskel er, at jeg har slået et større antal masker op, så det blev bredere.

Jeg har hæklet med nål 4, men jeg hækler også ret stramt.





2 kommentarer:

  1. Hvor er det dog et smukt tæppe. Det gode ved tæpper er, at de både varmer mens man laver dem og når de bruges efterfølgende, så lad det ikke give dig dårlig samvittighed. Det bliver snart koldere, og så er det også meget rarere at hækle på det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du selvfølgelig også ret i, så vil jeg forsøge at ligge min dårlige samvittighed ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...