søndag den 7. april 2013

Når solen skinner på en ;)

Nogen gange har man lov, at være lidt heldig... Jeg skulle undersøge det lokale biblioteksåbningstider, i forbindelse med mit arbejde, og der på forsiden af hjemmesiden stod der, at der blev afholdt hækleworkshop med Sidsel Sangild.

Workshoppen er på onsdag fra kl. 19-21.30 og omhandler de hækleteknikker hun bruger i hendes bog: Hovedstads - og den bog har jeg..

 Lær at lave nye og spændende hæklerier med Sidsel Sangild
Prisen for dette arrangement var små 50 kr. og det er jo ingenting og så afholdes det i Fuglebjerg ikke langt fra Næstved.. Men billetterne kunne allerede købes fra d. 27. marts, så jeg var sikker på, at der ikke ville være nogen tilbage. Men ringede til biblioteket og nu ligger der en billet og venter på, at jeg henter den i morgen.

Synes jeg er lidt heldig ;)


Læs mere om arrangementet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...